יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

regina spektor - Fidelity

יום מגמה זה יום מעייף במיוחד, אבל לשם שינוי ממש נהנתי בו.
קודם כל, אתמול בערב התחרפנתי לי קצת בחדר, שמתי מוזיקה על פול וליום, התחלתי לרקוד בחזייה ותחתונים, ובחרתי בגדים להיום. היה לי אחלה של מצב רוח, ולכן גם בחרתי בגדים נחמדים :)
אבל היום, באתי שמחה בבוקר, עם חולצת סטרפלס שחורה עם פסים לבנים וחצאית, ופתאום אני קולטת את כולם עם חולצות לבנות. פאק- טקס זיכון לרבין.
לא מאמינה ששכחתי! נכנסתי בבושה לבית הספר, אבל למזלי לא הייתי היחידה. אני פשוט רגילה שהטקס בבית הספר הישן בתאריך הלועזי.
בכל מקרה,  בנתיים שיעור ציור לא ממש הולך לי, ואני רק רואה את הילדים משתפרים באומנות ורק אני נישארת מאחורה. זה כל כך מבאס אתם לא יכולים לתאר. אז לפני השיעור רצתי למורה, אמרתי לו כמה שקשה לי ושעוד לא התרגלתי לבצפר, עשיתי סטנה( כן כן אני יודעת לשחק כשאני רוצה) ואפילו הזלתי דמעה. הוא צבץ לי את הלחי ואמר לא לדאוג. אוקי לפחות זה עודד טיפה P:
אבל בגלל שהיה טקס, היום התקצר טיפה ונשארו לי קצת כוחות, אז חברה שלי צילמה אותי קצת, כי כולם החמיאו לי היום במיוחד על הסרט בשיער :)
הסתובבתי בערך כל היום עד עכשיו בת"א, וכשהייתי באוטובוס  ישבו קבוצה של ערסים אמיתיים, ופתאום אחד בא אליי ומבקש את היד שלי, לוחץ לי אותה ולא משחרר ונותן לי נשיקה! קולטים?! באמתי שזה היה ממש חמוד
עוד דבר קרה אתמול, שבגללו נכנסתי ממש לשוק.
חברה טובה שלי נידרסה. למזלי היא הצליחה לצאת מזה רק בשברים ברגליים וכאבים בכל הגוף, אבל חברה שלי ראתה את זה קורה. וזה קרה בדיוק איפה שעברתי כל שנה שעברה, אחרי בית ספר. אני מקווה שהיא תרגיש טוב.
אה וסוף סוף קללת האופניים הסתיימה והצלחתי להגיע שוב בשלום לשיעור השחייה שלי, זאת כזאת הרגשה נהדרת, אחרי אימון, בלילה, לרכב על האופניים עם מוזיקה.
אז הינה קצת תמונות מהיום,
אוהבת
קטיה







חצאית- ZARA
קשת פרחונית- ספרד

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

וואו את כותבת מדהים!
תמונות משגעות
אבל תוסיפי יותר תמונות :)