יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

יש ריח מוכר, ונהייה קר, שוב פעם החורף חזר

איזה כיף. אני כל כך שמחה שירד גשם ושקצת קר.
היום סוף סוף אני ומיכאל ניפגשנו.
אני כל כך מבולבלת בזמן האחרון ויש לי מליון דברים לזכור, ששכחתי שדווקא היום בדיוק בשעה שבאתי להיפגש איתו  יש לי מורה פרטית. בסופו של דבר הצלחתי לפתור את זה כי אעשה הכל בכדי להיפגש איתו.
הלכנו לפארק הירקון והתחיל להיות קריר. כבר השמיים התמלאו בעננים כבדים, אבל עדיין היה אור נעים של יום- פשוט מושלם.
דיברנו ודיברנו, ריכלנו על כל העולם ואישתו והיה לי כל כך כיף. הראתי לו את הכובע החדש שלי מזארה שכמובן לקחתי את ההזדמנות ללבוש אותו.
בגלל שהיה כזה קר, מיכאל התנהג כמו אמא פולנייה והכריח אותי ללבוש את הג'קט ג'ינס שלו, זה היה נורא חמוד. באיזה שהו שלב גם התחיל לרדת גשם ועברנו מתחת לגשר ואכשהו התחלנו לדבר על אסונות שקראו לנו. בעצם, על מה לא דיברנו?? על אנשים, בגדים, רגשות, הורים, ארצות, תחביבים ואני לא יכולה להסביר לכם אך זה זרם.
אפשר לדבר איתו על הכל
כיף שיש חברים ;)
לילה טוב והרבההה חלומות על אופנה!!



אין תגובות: