יום שני, 18 באוקטובר 2010

דניאל סלומון - אהבה (" אולי זה הסתיו, ואולי זו רק השלכת, שעושה לי להיות קצת עצוב")

אלוהים יודע למה דווקא השיר הזה תקוע לי בראש.
אוף.
ובנים זה דבר מסובך.
 לא שאני רומזת שגם מין הבנות פשוט, אבל אפילו אני- לפעמים לא מבינה מה הולך להם בראש.
שאלתי לפני כמה ימים ידיד שלי בשיעור גיאוגרפיה, איזה סוג תחת בנים אוהבים.
האמתי שהשאלה עצמה הייתה בצחוק, אבל ברצינות הוא ענה לי ממש במילים האלו" בנים לא רוצים תחת קטן או גדול, הם רוצים שהוא יהיה מחוטב". הרגשתי ממש מובכת.. במיוחד שלמורה שלי לגיאוגרפיה יש תחת שפשוט אי אפשר להתעלם. הוא לפעמים מסתיר מה שכתוב מרב שהוא ענקי..
בכל מקרה, מיכאל מבלבל אותי. שמעתם על קשר, שבכלל לא מדברים בבית ספר חוץ משלום מה קורה, כלומר אין על מה! ואז כשניפגשים לבד כל העולם מסתכל עלינו רק מהאושר?
אמרתי את זה למיכאל אתמול, שזה ממש מפריע לי ואני לא מסוגלת ככה יותר, במיוחד כי העומס גובר ואין זמן להיפגש. עכשיו הכל תלוי בו.
השיר משום מה גורם לי לבכות.
ביום שישי הזה בני הדודים הקטנים שלי היו פה+ חברתי המדהימה אנה, ועשינו תמונות לעיתון ווג - חורף!
חח מקווה שתהנו.
היום סוף סוף היה לי אימון שחייה, לאחר קללת האופניים שפשוט כל פעם היה משהו שלא יכולתי בגללו להגיע לשיעור, והיה קשור אליהם.
נ.ב. אני חושבת שייצחק רבין מעיק עליי ונכנס לי לחלומות, אולי זה בגלל הסיאנס של שנה שעברה.. זאת בערך הפעם השלישית שאני חולמת עליו, והפעם היינו במכונית והוא נהג בה ואיבד שליטה. אומר משהו? או שסתם זה מתערבב לי עם האנטומייה של גריי? ;)









דוגמנים- אורי ועודד בני הדודים המקסימים, ואני.
צלמים- כל התמונות אני, באלה שהופעתי חברתי אנה
בגדים-
על הקטנצ'יק עודד- מעיל זארה, כובע זארה.
עליי- מעיל FOX, שמלת צמר- איטליה, מילאנו
אורי- כובע חום- dizzle

אין תגובות: