יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

Kanye West - Love Lock Down


דיברתי עם מיכאלה בצ'אט, והוא היה צריך ללכת לידיד שלו מהכיתה-בן. דיברנו ודיברנו ולפני שאמר לי להתראות הוא אמר שיש לו משהו לשדך לי. הייתי קצת מבולבלת כי הוא נראלי שמחבב אותי, אז שאלתי שוב בטמטום אם מישהו או משהו וכמובן שהוא ענה מישהו.
פתאום נהייתי כל כך עצובה, הייתי בשוק. פתאום הבנתי שכנראה אני כן מרגישה משהו אליו הרי ממזמן לא הרגשתי משהו כזה לחבר, ובפעם האחרונה זה נגמר נורא. לא רציתי להיפגע ככה שוב, וזה קרה.
חוץ מזה, אני עד עכשיו לא בטוחה עם הרגשות שלי אליו.. כי כיף לי איתו סתם ככה כידידים. לא בטוחה שבכלל אני מעוניינת בחבר..
אבל בקיצור, כעסתי על מיכאל כי הרגשתי שגם הוא קרוב אלי אבל אולי הוא סתם עוד ילד שמפלרטט עם כולן.
דיברתי עם חברה שלי, ומרב הבאסה החלטתי לדבר איתו שירגיש שנפגעתי.(שתבינו מרב העצבות הפתאומית התחלתי לשמוע את השיר המקסים  The Script - The Man Who Can't Be Moved אמרתי לבן בפייסבוק שיגיד לעופר שידבר איתי, שאני עצובה ושזה חשוב.
לאחר כמה דקות אמרתי לעצמי " מה את דפוקה?! מה את עומדת להגיד לו? שאת מחבבת אותו ושהוע פגע בך? נו באמת!
כתבתי בחזרה מהר ככל האפשר לבן שלא ידבר עם מיכאל אבל היה כבר מאוחר מידי..
כשדיברתי בטלפון עם חברה, פתאום צילצל הפלאפון שלי וזה היה מיכאל. כל פעם שהוא התקשר פשוט שמתי על שקט, הרי מה היה לי לומר? הוא התקשר בסביבות ה-8 פעמים (!)
לא חזרתי אליו, וכשחזרתי לחיי הוירטואלים בפייסבוק הוא שאל למה אני לא עונה, כתבתי לו שזה היה על שקט, וכששאל מה קרה אמרתי לו לא משנה. הוא ענה בעצבון שהוא דאג לי ואני החזרתי לו תשובה עוד יותר מרוגזת, ובסופו של דבר זה פשוט ברך לי..
-למה אני חשובה לך בכלל?
ואז הוא אמר לי את הדבר הכי מתוק בעולם, למרות שאני חולמת שיגידו לי את זה פנים מול פנים ולא בפייסבוק-
אני אוהב אותך.
הייתי בשוק. הוא סתם היה ציני. וואו, חרא.
הרגע ממש גילית לו מה אני מרגישה ועוד זה היה מפדיחה!
אבל אני פשוט לא מוכנה להיפגע... לא שוב.
בכל מקרה הוא לוקח אותי לאכול גלידה הוא התעקש, למרות הקלוריות =/
אוף הכל כל כך מסובך לפעמים!
אבל- "החיים טובים כשאתה בן 14" ;]
נ.ב. מיכאל היקר, אם אתה קורא את זה עכשיו- אל תכעס :) ואם אתה לא בנוח אני אוריד את הכל מבטיחה.אתה בסדר, אבל רק בסדר ;)


נ

נ.ב. האמתי שמכל המצלמות, צילמתי את התמונה הזאת בפלאפון שלי ובמקרה בלי שנגעתי בה היא נהייתה ככה, ממש נס :)

אין תגובות: