יום שני, 4 באוקטובר 2010

Flo rida ft. David guetta - Club can't handle me

חזרה בארץ :)
כשחזרתי היה לי כל כך מוזר פתאום, ממש הרגשה שהייתי בחופשה בחו"ל לפחות לחודש שלם. ממש שחכתי מהחיים.. אבל במהירות התרגלתי שוב.
הטיול היה נהדר, הרבה ים, שיזוף כל יום למרות שאני יודעת שאהיה מקומטת ועם מליוני נמשים כשאהיה מבוגרת יותר אבל מי זוכר את זה כשהשמש כל כך חזקה ואתה במלון עם בריכה מדהימה?
בכל מקרה, מבחינת לבוש- אכזבה גדולה!
קודם כל, קשה לי לשפוט אך מתלבשים שמה באמת, אני חושבת שיש שמה יותר תיירים מאשר באמת אנשים אשר חיים שם.
הרבה מאוד רוסים דרך אגב = הרבה בנים חתיכים ובלונדינים בדיוק כמו שאני אוהבת! :)
אז כפי שהתחלתי לספר, רב האנשים שמה עדיין תקועים בלבוש אירופאי פשוט ביותר. קשה לי להסביר בדיוק אך, אבל הוא מורכב מהרבה פרחוני (בצורה השלילית והמוגזמת) ונעלי עקב כאלה של זקנות you know...
ומד שני, הבנות שבגילי, הרבה מהן, פרחות שזה סיוט! ממש כמו בארץ ואפשר אפילו לומר שיותר
הם לא מעודכנים כמו רב אירופה והעולם המערבי, אין סרטי שיער של היפים, אין חצאיות מהבטן, אין כמעט סטפלס (שאגב לדעתי זה מאוד מחמי) ועוד הרבה שלצערי קצת שחכתי..
אז רק בשבילכם, קוראי היקרים, עברתי ברחובות, עצרתי אנשים וסיפרתי להם על הבלוג שלי ועל כמה שאני אוהבת את הבגדים שלהם (לא ממש..). הייתה לי אפילו פעם אחת פאדיחה כשביקשתי משתי נשים במסעדה והן פשוט לא הבינו אותי.. כולם הסתקלו...
ועוד דבר ששיגע אותי שם, אתה זז, מדבר טיפה בקול ולא לוחש כל הזמן- ופשוט כולם, בלי שום טיפת בושה נועצים בך עיניים! אך שרציתי לעשות להם ז***
אם אתם באמת קוראים את הבלוג שלי, אני אשמח אם תהיו מנויים אליו :) כלומר שיהיה כתוב לי שאתם עוקבים אחרי- זה יעשה לי את היום ;]
אוהבת,
קטיה



JHONNY- 27, CYPRUSE
תלבושת פשוטה ביותר.. לא היה מיוחד

HEALIY- 21, ENGLIAND
היא הייתה כל כך מקסימה וכמוה בגדיה :)

נורא אהבתי את הפרח שהיא שמה בראש, היא ידעה בדיוק אך לשים אותו בלי להגזים
HEALY- 21, ENGLIAND

DYLAN- 19 FRANCH
גם לא משהו מיוחד, אבל אהבתי את הנעליים

ANNA-25 RUSSIA


...RUSSIA


אין תגובות: