יום שישי, 22 באוקטובר 2010

Justin Bieber Runaway Love

כפי שאתם רואים אני לא בבית הספר היום..
אתמול קרו כל כך הרבה  דברים. וכשחושבים על זה, בכל יום קורה משהו חדש. בכל יום מגלים משהו ועם כמה שזה נשמע קיטשי- זה נכון. מספיק שתשבו על היום במרפסת שלי ותשמעו את הרעש של תל אביב, תגלו משהו חדש.
בכל מקרה, יום חמישי זה יום ארוך, מאוד ארוך. הוא התחיל בשיעור ספורט על הבוקר, ולאחר 7 סיבובי ריצה (סביבות ה-1500) ממש התמוטטתי בסוף השיעור, ואם כמה שהייתי גאה בעצמי שעשיתי את זה יצאו לי קצת דמעות, זה היה ממש הזוי. אני פשוט לא סובלת לרוץ הרבה, זה נותן לי הרגשה של סבתא זקנה שלא יכולה להזיז שריר, וכשאני רצה תמיד ניהיים לי התקפי צחוק, זה ממש מוזר!
המשכתי להיות אדומה כמו עגבנייה לאיזה חצי שעה, ולמזלי הייתי חכמה להביא בגדי החלפה( שמלה צהובה פרחונית מקסימה שיש לי אותה בערך 3 שנים ואכשהו היא עדיין טובה, ופרח גדול בשיער עם נעלי הפלטפורמה שלי שזה ממש מביך לנעול אותן כי הן דיי הרוסות). היה יום ארוך, ואחרי בית ספר נסעתי עם חברתי הטובה נתי וניב לביתו למסיבת יום הולדתו. רק הדרך לרכבת הייתה מייגעת עם הנעליים האלה, עם תיק ששוקל יותר ממני, ועם חום של מליון מעלות מחוץ.
נסענו לפרדס חנה שזה לקח עוד שלושת רבעי שעה, למרות שממש כיף לנסוע ברכבת. יש הרבה חיילים חמודים :)
בכל מקרה, רב הילדים במסיבה לא היו הסוג שלי, וניב הזמין רק איזה 5 ילדים מהבית ספר. אני הייתי כל כך עיפה, שאפילו רב המסיבה הייתי בחדר שלו, מדברת בתורות עם ילדים נכנסים ויוצאים. אפילו לא הצטערתי שלא ניסית להתחבר איתם כי ידעתי שלא ייצא מזה כלום.
כשחברתי הכי טובה בתלמה, נתי, נכנסה החלטנו להכנס לפייסבוק והיר התכתבה עם מיכאל ואמרה לו שאני למטה. היא שאלה אותו בעקיפין והגיעה לזה אכשהו אם הוא ידע שאני מחבבת אותו, ואני לא יודעת אם הוא אמר זאת בכוונה או לא, אבל הוא ענה מה באמת?
מה לעזעזל יש לילד הזה, אני מנג'סת לו כל יום בערך, יצאנו כבר ל-2 בדייטים ואני מנסה לדבר איתו כל יום, והוא לא קולט?!!!! יאו..
אה והתברר לי שעוד חברה שלי דלוקה קשות על מיכאל! =/
אבל היו כמה פלוסים במסיבה הזאת, ממש התקרבתי לידיד מהכיתה שלי, הוא כזה נחמד. הוא סיפר לי שהוא נחשב לחננה בבית הספר הקודם שלו מסיבות רגילות שילדים דפוקים שחושבים את עצמם אומרים.
חזרתי הבייתה בסביבות 12 בלילה, נשבעת לכם שכאבו לי שרירי העיניים(אם יש כזה דבר) ומזל שיש את אמא שנתנה לי לא ללכת ללימודים ליום 1.
ועוד מה מחכה לי היום? עוד שעתיים חברה, כשהיא תילך חברה אחרת באה אליי והולכות לנמל למסיבת יומולדת והיא תישן אצלי. ועוד מלא מלא שיעורי בית.
ממתי נהייתי כל כך עסוקה?!

אין תגובות: