יום שישי, 12 בנובמבר 2010

Kylie Minogue - Love At First Sight

אני באחלה מצב רוח!
למרות שמיכאל ואני כבר ב-כ-ל-ל לא מדברים, החיים מחייכים לי.
אתמול ניפגשתי עם תמיר בפארק אחרי השחייה שלי.  הייתי מבואסת בגלל בית הספר, בגלל שאני כל כך עייפה- ממש אין לי כוח לכלום.
אז הגעתי לשחייה והתאכזבתי לגלות שעדיין יש לנו מורה מחליפה והמורה בח"ול. אני מרגישה עצובה בשבילה כי כולם שואלים אותה מתי הוא חוזר, וגם ככה לא סובלים אותה.
בכל מקרה, אחרי שחיכיתי אולי עשרים דקות למקלחת, חפפתי, השפרצתי עליי מלא בושם בשביל שלא יתנדף (ושלא יהיה לי ריח של כלור), לבשתי חצאית אדומה עם חולצת סטרפלס, בחוץ חיכה לי ידיד שלי ורצנו לפארק. ומשם אני ותמיר ניפגשנו.
פעם ראיתם את הפרק של Icarly כאשר היא חיפשה חבר מלא זמן ועשה בחינות להמון בנים, ובסוף חשבה שמצאה את האחד, וכשהם בילו ביחד הוא כל שנייה נכנס לה למשפט? כזה הוא תמיר.אני לא חושבת עלינו בכלל בקטע רומנטי, סתם עוד ידיד, אבל אני משתדלת לא לצרוח עליו לפעמים. זה ממש ככה: אתה יודע, כשהיה לי חבר הו-" וואו והיה לי יום כזה מוזר היום" ומפטפט בלי סוף, גם משפטים משום מקום!
כשהיינו בדרך הבייתה, הוא ליווה אותי כי היינו עם אופניים, ואמר לי כמה דקות לפני כן שהוא נורא עצוב בזמן האחרון, ואז בלי לחשוב פעמיים אמרתי - "חבל שאין לי את האומץ לנשק אותך", ומייד שננו התנגשנו בעמוד, ממש כמו בסרטים..
הוא נבהל כנראה או שהיה מופתע, אבל אני יכולה להבטיח לכם שפחות ממני, כי לא האמנתי שזה מה שיצא לי הרגע מהפה ולא ידעתי שיש לי את האומץ, ואחר כך כשהגענו הבייתה, ישבנו על ספסל בחוץ, והוא הכריח אותי להגיד למה אמרתי את זה, הצלחתי לחמוק הבייתה במהירות בלי לומר תשובה בגלל שאמא שלו צרחה עליו בטלפון כל חמש דקות בערך.
בכל מקרה, לפני בערך 3 ימים קניתי שמלה יפהיפייה מBERSHKA שאתם כל כך תקנאו בי! פשוט מושלמת!
היה כל כך חם, ולמרות זאת, גררתי את חברה שלי גאיה הרקדנית לגג בניין המחול ושם צחקנו, הצתלמנו ונהננו.





שמלה: Bershka
צמיד פנינים: FOREVER 21
סרט פרחוני בצבע ורוד: ברצלונה

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אליווש!
את פשוט מדהימה!
ואת כותבתכל כך יפה,
ברור שעל זה שאת צלמת מוכשרת ויצרת נפלאה אין ויכוח...
אוהבת מלא מלא
MICHAL CHUDNERRRRR (שלך)

אנונימי אמר/ה...

גאיוווש את מהממת:)