יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

Taylor Swift Mine

אני כרגע בבית של אבא שלי ולכן איני יכולה באמת לכתוב, וגם המצלמה אצל אמא..
אז אני אספר קצת מה הלך היום בתיכון.
בפעם הקודמת אמרתי שקצת קשה לי למרות שהכרתי חברים, אבל דווקא כשהתפרצתי בבכי בטלפון לאמא והיא הציעה לי להיות אני ולא לנסות לחכות משהו אחר- זה עזר, ואני מרגישה הרבה יותר טוב.
אולי בעצם הסיבה האמיתית זה ששאלתי את הבן שאני מחבבת אם הוא מאוהב בדניאלה והוא ענה שלא. חיחי..
אז לענייננו, היום הייתי לבושה בחולצה יפייפיה מ-H&M בארץ לבנה עם מכנס ג'ינס קצר, אבל לא מכנס "דפוק אותי"(אם אתה מבינים...) וקפקפי פלטפורמה בצורת עקב( קצת מסובך להסביר אבל במטיה לצלם!) עם עגילי נוצות מתוקות בפול אנד בר. נראתי טוב!
ובאמצע ההפסקה, ממש כמו בסרטים- כל התיכון התאסף לחצר האחורית ופשוט אחת הלהקות מכיתה י' דפקו הופעה מדהימה ממש על הכל! תופים, גיטרות, מגברים, סקסופון וכל אלה.. אפילו אחת מהם הוריד את החולצה באמצע(רק חבל שלא היו לו שרירים)..
יש מסורת "להתעלל" בכיתות ט' תמיד בתחילת שנה כי אנחנו הכי קטנים.. אז באמצע ההופעה הם קראו לדניאל שזה ידיד מאוד ביישן שלי לעלות לבמה. לפני שהוא הבין מה קורה, הם דחפו אותו לתוך הcase של הויולה ונעלו אותו מבפנים!   מול כלל הבית ספר. וזה לא בדיוק דבר שעוזר לילד בלי עמוד שדרה.. ואך הוציעו אותו? כי אחד המורים בא..
טוב אני צריכה לרוץ לבוגרשוב! והינה כמה תמונות שחשבתי שיצאו טוב =]
אז אני מאחלת לכולם שנת תשע"ה שמחה! (נשמע מוזר כשאומרים תשעעעעהה נכון?? חח)


חולצה- FOX
חצאית- שוק בצלאל
מסביב לראש- exsesorize

אין תגובות: