יום חמישי, 9 בספטמבר 2010

breakeven- the script

היום הגדול הגיע- יום הולדת  זה דבר חרא.
עם כמה שכולם מנסים לעשות טוב תמיד איכשהו הוא משתבש לי, אולי בגלל שאני רוצה שהוא פשוט יהיה "מושלם" ואין כזה דבר..
זה לא שלא נהנתי היום! אבל אתם מבינים אותי נכון? אני מקווה ;)
אתמול היה ערב ראש השנה והלכנו לחגוג אותו בבית של דודה שלי במושב בית יהושוע, שזה המקום הכי אהוב עליי. ופעם ראשונה שחיי הצליחו באמת להפתיע אותי- הם הכינו עוגה של איזה 5 שכבות ושרו לי יום הולדת והביאו את כל המתנות בשעה 12 (החלק הכי חשוב דא!) ואני לא יודעת למה, הרגשתי עוד יותר בודדה ועצובה. מה יש לי?!
וכשקיבלתי את הברכה של אמא שלי, היה כתוב בה אך שגדלתי ושהיא זוכרת אותי תינוקת קטנטנה- ופה התחלתי לבכות. כאב לי שכולם אומרים לי עד כמה שאני גדולה. מה, בגלל שיש לי ציצים זה אומר שאני כבר לא ילדה?! אני מכירה אנשים בני 50 שילדותיים יותר ממני!
ועוד יותר כאב לי כשהושיבו אותנו בשולחן לא הושיבו אותי בספסל הילדים, שכל שנה זה היה המקום הקבוע שלי :(
בכל מקרה, המתנות היו נחמדות מאוד מאוד ואני לא אתאפק ואשים את התלבושת חורף שקיבלתי ולא אכפת לי שעדיין לא חורף!!
היום נסענו לחוף שהמלצתי לכם עליו בגבעת עלייה, היה כיף מאוד כי שחכתי שזה יום ההולדת שלי!!
ואז כשאמא שלי התחילה לצרוח עלי שאני בשמש שוב נכנסתי לדיכאון כי ניזכרתי..
בכל מקרה, כרגע אני אצל אבא שלי ברמת גן ועוד 3 דקות אני הולכת לראות סרט אימה. משמח האא?
אני צריכה להפסיק עם הפסימיות! אולי זה בגלל שהעלתי גם 2 קילו??!!!
אכתוב בקרוב :)
קטרינה
נ.ב. קיבלתי 100 מזל טובים מאנשים בפייסבוק! 100!!

אין תגובות: