יום שני, 20 בספטמבר 2010

The Script - Breakeven

אתמול הלכתי עם חברה שלי שוב לאלנבי, שנקין, שוק הכרמל ובצאלאל- אתם יודעים האיזור הזה,  בשביל למצוא עוד משהו חמוד.
אני חייבת להוסיף שזה נשמע כאילו אני רק קונה בגדים באלנבי זולים, וכן יש לי בעיה עם זה! הבגדים האלה לרב באיכות הרבה פחות טובה..
אבל בכל מקרה, עוד לפני שהיא הגיעה הספקתי להתאהב בחולצה מחנות יד שנייה פשוט מושלמת שאני חייבת להכיר לכם אותה, היא נמצאת בנחלת בנימין ויש תיק שבקרוב מאוד אני קונה גם אם העולם עומד להתפוצץ. ...(אולי לא עד כדי כך)
אז התרוששתי כי היא עלתה 100 ש"ח, וחברתי הטובה הועילה בטובה לקנות לי שמלה! וכמה היא עלתה? 15 שקלים.מפחיד.
בטח היא עומדת להיקרע לי עוד חמישה ימים.
היו אתמול חברות שלי מהתיכון החדש והייתה מסיבת פיג'מות משגעת, אבל עכשיו אני צריכה לקום בשביל להמשיך לכבס, לשאוב,לשתוף(חרוז!), להוריד את הכלב, לשים כלים במדיח, לנער ועוד עוד עוד. אימאלהה



שמלה- רחוב אלנבי ת"א 15 ש"ח (!)
נ.ב. אם תסתכלו תוכלו עדיין לראות שיש לי על האצבעות ברגליים את הלק בצבע אבן אילת :)

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

קבלי פירגון
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=636341
מעריב לנוער