יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

תני לי אוויר- לי בירן

לא ממש יכולתי להתאפק והרגשתי שאני כותבת יותר מאשפר באמת מצלמת ומדברת על אופנה, אז לפני שאני נוסעת החלטתי לצלם עוד קצת, והינה אני, יושבת על המיטה במקום באמת להתחיל לארוז.
אז איזה בגדים יש בקפריסין? מה, כאלה איטורים יפים ובגדים בהירים לבנים? אני אוהבת אותם אבל זה קצת משעמם... אני טועה?
בכל מקרה, כשאחזור אני אעדכן אתכם.
אני חייבת להוסיף, שהיום היה לי חלום סיוטי בלילה ואין לי מושג מאיפה זה צץ, אני דיי מאושרת בזמן האחרון...
חלמתי שמכשפה רודפת אחרי, ומרב פחד אני ניסיתי להרוג את עצמי כי ידעתי שאני חולמת, אז כשהגיע מכונית ניסיתי שהיא תדרוס אותי.
אין על הדמיון




שרשרת- של מעצבת ישראלית נראה לי של לולה משהו..
שעון- של סבא
תיק- מאמא, אוף לא כתוב של איזה חברה!
חצאית- תלבושת אחידה מאמריקה, IZOD
חולצה- שנות התשעים כזה, בטח אתם מכירים- TOPPER
ארנק- FOREVER 21
נעלי עקב- ZARA

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=715644
כדאי לך נורא לקרוא. פוסטמודרני בטירוף.

קטיה אמר/ה...

מעניין. הבלוג שלך?
נורא אהבתי את הפוסט "סדר". תמשיך :)