יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

MGMT - Electric Feel

אני מקווה ששרדתם את ראש השנה- אני לא ממש.. אכלתי בלי סוף! במיוחד בגלל שאבא שלי היה בארץ לביקור ולקח אותי כל יום למסעדה.. מכירים שאתן אומרות "טוב רק היום ומחר אני שומרת לגמריי!" אל תעשו את זה. זה לא עובד...
בכל מקרה, הינה תמונות שלי מראש השנה, רק שבמקום הנעליים האלה שמתי נעלי עקב קטנות בצבע לבנדר :)
בנוסף, לפני שאבא שלי עזב נסענו ליפו (לבשתי שמלה פרחונית חמודה) ויומיים לאחר יום ההולדת שלי חברותי הקרובות ביותר חגגו לי- לבשתי אוברול קליל. נסענו ללונה פארק, ונראה לי שבגלל שרק נגמר חודש הראמדן- כל ערבי ישראל נהרו ללונה פארק. אז היינו היהודים היחידים.. אל תשאלו אפילו כמה ערסים היו.. וכמה טעויות אופנה!!! (לא שיש לי חס וחלילה בעיה עם ערבים, אבל אני חייבת להודות שפשוט התרבויות שונות לגמרי בהתנהגות..ולבוש)
בכל מקרה, בתיכון כיף מאוד אפילו, והיום אני צריכה ללכת לתערוכה בשמונה בערב של שביעיסטים.
אה אה! וביום חמישי יש יום חובה לבריכה לכל הבית ספר!! שזה אומר שאני צריכה לשים בגד ים :( שונאת את זה..
יום נעים :)
קטיה







שמלה לבנה- bershka
שמלה פירחונית- דרום העיר ת"א
אוברול פרחוני (ביום ההולדת שלי) wet seal
תיק- דרום העיר ת"א
נ.ב. אני ממש ממליצה לכם על הספר "לפני שאמות" של ג'ני משהו, הוא מתאים לכל גיל, ולמרות השם המדכדך הוא קליל ומאוד טוב!!

אין תגובות: