יום שלישי, 31 באוגוסט 2010

Wonderwall

היום.
היום היה אמור להיות יום מרגש מאודד כי זה היום האחרון לחופש הגדול ומחר תיכון! כמובן שלא הכל הלך כמו שדימיינתי..
אתמול בערב התקשרתי לחברה הכי טובה שלי, שכאשר אני אומרת זאת לעצמי אני יודעת שזה כבר ממש כינוי ולא אמת. ממזמן יש לה חברה אחרת יותר טובה ממני.. וחוץ מזה היא אפילו לא טורחת לנסות להתקשר אליי ושניקבע זמן להפגש. כל החופש לא ניפגשנו וכשאתמול אני התקשרתי לשמוע מה שלומר ואם ניפגש היום היא עוד רצתה לבטל.. אבל שיהיה.. עם חברים אמיתיים שיש לי אני לא צריכה להתלונן יותר מידיי =)
בלי קשר היא מאוד יפה, וברגעי השיעמום שלנו היום החלטתי לצלם אותה עם שימלה שהיא רוצה מאוד להשאיל ממני. השמלה באמריקה אבל היום ראיתי את אותה אחת בדיוק בדרום העיר ופעם בפול אנד בר. באמת שממש לא קשה למצוא אותה!
האמתי שאני קצת מתבאסת שאין לי באמת קוראים, ואני מרגישה שאני קצת כותבת לעצמי אבל בכל זאת יש לי צורך לכתוב!
אוהבת,
קטיה

אין תגובות: