יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

Amelie- Comptine D' un Autre Ete


אוף השעה 1 בדיוק בלילה ופשוט אין לי כוח להרים את התחת מהכיסא מבינים? על זה אני מבזמזת שעות שינה! יופי...


אמנם היום יום ראשון והייתי אמורה לראות את המשפחה אתמול ניפגשנו היום אצל סבתא. מאז שסבא נפטר לסבתא שלי יש חבר חדש, מריאן. מריאן הוא זקן, מכוער ונודף ממנו ריח של רוק של זקנים. חוץ מזה יש לו את הבדיחות שמנסות להצחיק את כולם וזה לא ממש הולך.. זה לא שהוא מזיק אבל הוא לפעמים ממש מלחיץ אותי. היום הרגשתי שהוא ממש מסתכל לאמא שלי על התחת, וכשצפינו בטלויזיה והוא כמובן לא טורח להעביר לתחנה בעברית כי כולנו מן הסתם לא מבינים רומנית, רואים על המסך נשים בבקיני. ובקיצור, כשאני לא מחבבת משהו הוא יידע את זה. וככשואלים אותו אך הוא מרגיש הוא עונה "זיפט תודה". סבא שלי, אפילו בבית חולים אמר לנו שהוא מרגיש טוב.


כשחזרנו הבייתה קוקי הכלבה שלי נראתה יותר גרוע מקודם. אמנם הסרטן יצא ממנה אבל הוא היה ברמה גבוה ויש סיכוי שיחזור שוב, ולכן אנחנו נותנים לה תרופה אבל היא מדרדרת אותה יותר מידיי ואם לא ניתן לה יהיו לה רק כמה חודשים לחיות.. היא באמת התחילה להתנהג כאילו אין לה יותר טעם לחיות ואפילו לא הסכימה לרדת למטה. הרופאה אמרה לנו להפסיק את התרופה.


כמה שעות לאחר מכן אבא שלי התקשר מחו"ל, וכשסיפרתי לו הוא אמר שאולי פשוט עדין לתת לה למות ושאנחנו קרובים לסוף.


פתאום קלטתי שאולי זה נכון. עד עכשיו לא העלתי במחשבה משהו כזה. שקוקי תמות?! התחלתי לגמגם לו משהו שייסגור לנו את השיחה ופרצתי בבכי. הכלבה שלי היא החברה הכי טובה שלי. זאת ממש אחותי הרי חוץ ממנה אין לי עם מי להיות כל היום.


אבל אני מאמינה שכל מה שקורה אמור לקרות. ואני אגרום לזה שהיא תהייה בסדר =)


נראה לי שזזתי לישון סוף סוף


קטרינה


נ.ב. החלטתי להעלות לכם תמונה שלי ושל החבר הכי טוב שיכולתי לבקש, שאני מספרת לו הכל.(כי אין לי באמת תמונה לשים חח) וזה בתקופה קצת יותר משמחת
נ.ב.2: השיר שבחרתי תמיד עוזר לי לחשוב, וחוץ מזה הוא נהדר תקשיבו לו

אין תגובות: