יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

תגידו לה דודו אהרון







אין. פשוט אין על יום ברחוב אלנבי, ראשון בצהריים שיא החום- הכי כיף שיש! ( לא ממש..)
לא ראיתי את החברה הכי טובה שלי במשך כל החופשה שלנו, אז החלטנו ללכת למקום האהוב עליה. למזלי הגדול היא מכירה כל חנות באיזור ובשוק בצלאל. אמנם כאב לי הראש מהרעש ומהחום, ורק מלראות פרחות ובגדים זולים ביותר ומכוערים. אבל הלכנו לשוק בצלאל שהייתי בטוחה שלא אמצא כלום כמו תמיד, אבל להפתעתי היו שמה בגדים זולים מאוד, ולא סתם- אלה מאוד יפים שמזמן לא ראיתי.
היה נחמד מאוד וקניתי שמלה וחולצה למרות שלא מדדתי אבל החלטתי להסתכן, 30 ש"ח לשמלה ו-10 ש"ח לחולצה, לא שווה?
חוץ מזה עוד מעט מתחילה שנת הלימודים אז נראה לי שאבלה שמה לפחות עוד פעם ;)
אני רק חייבת לשתף אתכם שהיום הייתי בים, בחוף ביפו בשם גבעת עלייה (זכרו את השם ואל תספרו!!) שנשבעת שהרגשתי ביוון. היה מדהים ואפילו הרכיבו אותי על חסקה!
לילה טוב,
קטיה





אין תגובות: