יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

SHEER FRAGILITY

החלטתי שאני ממש צריכה לכתוב כרגע. טוב, אולי זה בגלל שאני מנסה לדחות (כרגיל) את הדברים שאני באמת צריכה לעשות כמו חשבון!
אתמול הלכתי לנמל עם כמה חברים שאפילו לפני תחילת השנה אנחנו מכירים, והם ילמדו איתי בתיכון לאומנויות. לא היה לי כח ממש לצאת בערב, במיוחד שהחשבון תפס לי את כל המחשבות. בסופו של דבר לא יכולתי להבריז כי אני תיכננתי את היציאה..אני חושבת שהיינו שמונה. באמת שאני מתרגשת בלי סוף לשנה הבאה, אתם לא יכולים לתאר עד כמה זה כיף להכיר ילדים מגוונים כל כך! כשאני ודניאל הדגענו לנמל, פגשנו את ניר, מיכאל, מאיה, שני, ניצן ורוני (אחר כך באו עוד כמה..)
היה נורא כיף! אני בטוחה שחצי מההנאה שלי הייתה כי הרגשתי מעולה בשימלה  שסיפרתי לכם עליה מהשוק! :)
כשישבנו לאכול, הרגשתי שמידי פעם מיכאל נועץ בי עיניים וקצת קיוויתי לכך למרות שלא ממש דיברנו אי פעם אלה רק בפייסבוק.
בסוף הערב כשהיה כבר ממש מאוחר נראה לי 1, נשארנו רק אני, דניאל הידיד הכי הכי ומיכאל. דניאל היה צריך ללוות אחד מהחברים אז אני ומיכאל נישארנו קצת לבד בחוף. הוא היה כזה נחמד ורגוע, לא מנסה להרשים ולהיות משהו אחר- פשוט הוא.
הייתי לי שפשפת נוראית והים לא ממש עזר, אז הוא הציע לעשות לי שק קמח :)
אה וגם הום אבא שלי הגיע לבקר אותי מפינלנד וליום ההולדת שלי קנה לי את ה-תילבושת! ממש תילבושת החלומות שלי לחורף! כובע, מעיל, שמלה ונעלי עקב ראשונות! בחורף אני יעלה את התמונות כך שיש זמן ;)
אוהבת,
קטיה

אין תגובות: