יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

Big Green Tractor


אז עכשיו חופש, ובקרוב הוא ניגמר... שמתי לב שבזמן האחרון הזמן עובר לי כל כך מהר! לפני כמה ימים משהו אמר לי שהחיים הם כמו נייר טואלט- בהתחלה הסיבובים איטיים וככל שזה קרוב לסוף הם מהירים יותר ויותר, חכם הא?
בקיץ הזה הבנתי סוף סוף והתחלטי לקלוט שזהו שנה הבאה תיכון! ולא סתם תיכון אלה תיכון לאומנויותת. חשוב לי נורא אך שאני מתלבשת כי זה תמיד משקף את ההרגשה שלי באותו היום או תקופה.
הייתי באמריקה הקייץ לבד וביקרתי אצל הסנדקית שלי, ואיכשהו... בטעות... בזבזתי 300$ על בגדים.. ולא אני לא מנסה לרמוז שאני עשירה, אלה על ה"אהבה" שלי לבגדים שהאמתי אני לא מבינה אותה. כי כשאני בחנות- הכל נהייה טוב יותר! לא צריך לדאוג אם הכנתי שיעורים, אם רבתי עם חברה או כל דאגה אחרת. אני פשוט שמחה.. זאת בעיה? :)
נ.ב. כל כותרת שלי היא שם של שיר, לפי ההרגשה שלי באותו היום

אין תגובות: