יום שישי, 10 בדצמבר 2010

Girls Aloud - The Promise

סוף סוף קצת חורף :)
תמיד זה עושה לי מצב רוח טוב. איזה דיכאון יש בגשם תגידו לי?
 אני ותמיר קצת מתקרבים וזה נחמד, למרות שדניאלה אמרה  לי שלא מתפשרים על בנים, שבסוך יבוא אחד, כך שאם לא נראה לי עליו ואני מנסה לחפש סיבות למה כן- פשוט לעזוב.
אולי צריך לא לחשוב כל כך הרבה. אם אני אפסיק לחשוב ופשוט יעשה נראה לי שהדברים יהיו הרבה הרבה יותר פשוטים.
ובנתיים- פשוט מסתובבת ברחבי ת"א לנשום את האוויר הצח( פיח של מכוניות מעורב וסיגריות וקקי של כלבים.)
החיים יפים כשאתה בן 14.
נ.ב. קניתי ג'קט ג'ינס מושלם מושלם ביריד ליד כיכר דיזינגוף ביריד בגדי יד שנייה, כל שישי.




שישי הזה הנושא שלי הוא פשוט -HAVE FUN!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הנושא שלך - HAVE FUN תופס גם לגבי דייטים וכאלה. כשמקבלים מזה משהו טוב וכיפי אז זה לא ממש פשרה, אז קבלי לייק! ןעוד אחד על התמונות!!