יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

fuck you! lily ellen

זהו, זה פשוט נמאס לי. אין לי כוח יותר.
ניסיתי בלי סוף ושם דבר לא עובד. אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל לספר לכם. אני מבינה שלמיכאל קשה, או מה שזה לא יהיה אבך הוא פשוט לא יכול להתנהג אלי ככה.
מה שקורה, זה שאני לא רוצה לאבד אותו אבל כנראה שהוא אותי, אז לא משנה מה אני עושה- הוא מתנהג באדישות, בסנוביות ובצורה מגעילה כמו שבחיים לא התנהגו אלי- ומה שלא מובן פה זה למה לעזעזעל אני ממשיכה לנסות כל כך חזק שהיחסים שלנו יהיו כמו קודם. זה כמו שאני עושה לבנים- והפעם זה תפס אותי. אני אתן דוגמא- נגיד שיש לך חבר ווגילית שהוא בגד בך. הוא בא אליך ומבקש סליחה ומתכנן הרצאה שלמה לפני, והוא מצפה שיהיה עכשיו ריב או שלא תסלחי לו לעולם- וכל מה שאת עושה זה פשוט לומר " סבבה. אין שוב בעיה ואני סולחת." אבל בפועל- את סנובית, לא מדברת איתו, קרה אליו. זה פשוט יכול לשגע אנשים. אז זה מה שהוא עושה לי. אמר שאנחנו בסדר, אבל בפועל זה לא קורה, והוא גורם לי להגרר אחריו ולעשות הכל בשבילו. אז אתמול ניסיתי לדבר איתו ולומר לו שזכיתי בסוף בשתי מדליות זהב (!!!!!) והוא הגיב באדישות כזאת מעצבנת. אני ממשיכה להתנהג יפה למרות שמשהו נורמאלי היה פשוט לא מדבר איתו לעולם. ואז שאלתי אותו אך הוא והוא אמר שהוא לא מפסיק לבכות. אמרתי לו שאני יעשה הכל כדי לשמח אותו ואני נורא רוצה להפגש ושהוא חשוב לי הכי שיש ( שאני לא יודעת למה לעזעזעל זה עדיין נכון!!) ומה הייתה התגובה שלו במקום תודה? הוא העיז לומר לי שזה נשמע מטריד. מטריד? מטריד?!?!!!
אז מה שעשיתי נרא לי הכי נכון, וחבל שלא נזכרתי בלעשות את זה כבר קודם; מחקתי את המספר שלו מהנייד, את כל ההודעות שלנו, את כל האינבוקסים החמודים מלפני כמה חודשים שהוא כתב לי שהוא אוהב אותי, וכל זיכרון שהכי הייתי רוצה בעולם שיחזור. אבל הזכרונות האמיתיים הם פה בבלוג שלי, שאותם אני לא יכולה למחוק כי בערך בכל פוסט הזכרתי אותו, אז כנראה שפשוט אצתרך להתגבר לבד. זהו, אפילו בצ'אט הוא אצלי בקבוצה שלא מדברים איתה ושתמיד מנותקת. אם ככה הוא רוצה, שיהיה לו בכיף. אבל כשהוא ייזכר (אם הוא יזכר) להתנהג פתאום יפה, אני כבר לא אהיה שם בשבילו.

אין תגובות: