יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

Manau - La tribu de Dana


סתם עוד יום.
אבא נסע היום בבוקר בחזרה לפינלנד שלו. טוב לפחות עכשיו יהיה לי קצת שקט, כי גם אני או אמא לא כאלה דברניות גדולות...
הכל היה איתו ממש טוב, אבל אתמול היה לי סתם חרא יום בבית הספר ולא יכולתי להסתיר את זה בבית. בערב יצאנו למסעדה והתנהגתי פשוט כמו bitch אמיתית.
כנראה שמתי שהוא עוזב אני נהיית לחוצה ועצובה ופשוט מוציאה עליו הכל. מתחילה לרדת עליו ולשאול למה הוא עוזב אותי, למה הוא מעדיף לחיות בחו"ל. אבל אף פעם אין תשובה. אולי בכלל לא כדאי לי לדעת אותה.
אני מצוננת. זה סיוט. אני כל שנייה מתעטשת ויש לי את האפצ'י הכי מצחיק בעולם. אוקי- תדמיינו את פיקצ'ו מתעטש. זה כמו צפצפה. האמתי שזה חמוד.



זקט- לפני שתהיו בשוק, אני אזכיר לכם שתמידתמיד אפשר למצוא מציאות ממש יפות, הז'קט המהמם הזה הוא מתמנון! 170 ש"ח ><
נעלים- עוד מציאה! זה ברחוב כצנלסון בגבעתיים, אצל חייט נראה לי. פשוט מתוקות. עלו לי 25 ש"ח

אין תגובות: