יום שני, 6 בדצמבר 2010

coldplay- yellow

כולם עדיין עצובים בקשר למוות הפתאומי של המורה מהתיכון שלי אבל מתגברים.
אני כבר כל היום בבית, אז החלטתי לעשות מרתון שירים מוצלחים- והינה אחד האהובים עלי ביותר-  yellow של coldplay
מחר יש לי תחרות שחייה שזה הדבר הכי מלחיץ שיש בעולם הזה. אין לי בעיה להופיע מול מליון אנשים במשהו שאני טובה בו- אבל זה ספורט, שקשור לנשימה, לאוויר ולגוף שלך. אני מפחדת. אבל חושבים חיובי- יהיה חיובי :)
אבא שלי מגיע לארץ ובאופן משונה אני ממש מתגעגעת. תמיד אני רגילה לזה שהוא בא כל 4 חודשים אבל הפעם אני ממש צריכה אותו. צריכה חיבוק של אבא.
נראה לי שהמוות של המורה הרס את כל הג'זזזניקים ( או אך שלא אומרים- ילדים שמנגנים ג'אז חח) אבל במיוחד את מיכאל. הוא אמנם לא בכה ונשאר אדיש כמו תמיד, אבל זה רק בגלל שזה מיכאל. מבפנים הוא הרוס אני בטוחה, וזה לא מוסיף להרגשות שהיו לו מלפני.
בכל מקרה הוספתי פה כמה תמונות חמודות שמצאתי עוד מתקופה קצת יותר שקטה. ממש חמוד לא?




קשת לשיער- אלנבי
וסט צבעוני- ונציה
כובע- TopShop
                                          

אין תגובות: